Неділя
05.05.2024
00:56
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Спаський ліцей

Тема: Практична робота 2. Робота з клавіатурним тренажером. Підготовка до контрольної роботи

 

Навчальна мета: Навчити учнів працювати  з програмою клавіатурним тренажером, та підготувати учнів до контрольної роботи, видалити прогалини в знаннях учнів.

 

Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, навиків роботи з комп’ютером, самоконтролю.

 

Виховна мета: Виховання інформаційної культури учнів, що вчаться, уважності, дисциплінованості, посидючості.

 

Тип уроку: Комбінований урок.

 

Структура уроку

 

I.                   Організаційний момент

II.                Етап орієнтації

III.             Етап проектування

IV.            Етап навчальної діяльності

V.               Гра

VI.            Контрольно-оцінювальний етап

VII.         Домашнє завдання

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

Добрий день, діти!

Черговий, хто сьогодні відсутній в класі?

Сьогодні ми з вами розглянемо тему: «Практична робота 2. Робота з клавіатурним тренажером. Підготовка до контрольної роботи».

 

ІІ. Етап орієнтації

Мета сьогоднішнього уроку навчитися працювати  з програмою клавіатурним тренажером, та підготуватися до контрольної роботи, видалити прогалини в Ваших знаннях з теми

 

ІІІ. Етап проектування

План уроку

  1. Практична робота 2. Робота з клавіатурним тренажером.
  2. Підготовка до контрольної роботи
  3. Домашнє завдання

 

IV. Етап навчальної діяльності

Практична робота 2. Робота з клавіатурним тренажером.

Учні працюють з програмою клавіатурним тренажером.

 

Підготовка до контрольної роботи

Вчитель разом із учнями відповідає на питання з теми

  1. Які види принтерів ви знаєте?
  2. Які види пристроїв введення/виведення ви знаєте?
  3. Які пристрої входять до складу системного блоку?
  4. Чи можна розпочинати роботу за комп'ютером без дозволу вчителя?
  5. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти?
  6. Як треба тримати спину?
  7. Чого не можна торкатися?
  8. Чому не можна працювати вологими і брудними руками?
  9. Як ввімкнути/вимкнути комп’ютер?
  10. Що роботи, якщо комп’ютер не реагує на дії?
  11. Що розташовано на робочому столі комп'ютера?
  12. Що знаходиться під кожною піктограмою?
  13. Як відреагує комп'ютер, коли курсор підвести до піктограми і клацнути двічі лівою кнопкою миші?
  14. Як відреагує комп'ютер, коли курсор підвести до піктограми і клацнути правою кнопкою миші?
  15. Які види меню ти знаєш?
  16. Що таке програма?
  17. Що розташовано на робочому столі комп'ютера?
  18. Що цікавого ви довідалися про робочий стіл комп'ютера?
  19. Де знаходиться Робочий стіл комп’ютера?
  20. Що розміщено на Робочому столі?
  21. Що таке піктограма?
  22. Що відображається на Панелі задач?
  23. Для чого потрібна кнопка Пуск?
  24. Які піктограми найчастіше можна побачити на Робочому столі?
  25. Який основний об’єкт розташовано на робочому столі комп'ютера?
  26. З яких елементів вікно складається?
  27. Для чого використовуються кнопки керування вікном?
  28. Як ще можна змінити розміри вікна?
  29. Що таке файл?
  30. Що таке каталог?
  31. Що таке Провідник і як його викликати?
  32. Які дії над файлами та папками можна проводити?
  33. Як скопіювати файл?
  34. Як видалити файл?
  35. Як перемістити файл?
  36. Як перейменувати файл?

 

Фізкультхвилинка (проводиться як тільки діти почнуть втомлюватися)

Ми на човнику катались

Веслами гребли.

Ми в квартирі прибирали

Віником мели.

Ягоди ми збирали

Багато разів ми присідали.

 

V.          Контрольно-оцінювальний етап

 

Сьогодні ми з вами ознайомилися з комп’ютером та основами коректної роботи за комп’ютером.

Учитель оцінює роботу учнів на уроці

 

VI.       Домашнє завдання

 

1. Вивчити терміни

2. повторити § 1-14