Неділя
05.05.2024
07:53
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Спаський ліцей

Геометрія Української вишивки

учнів 7 класу

 

Тема проекту Геометрія Української вишивки

Мета і завдання проекту.

  • Шляхом встановлення причинно-наслідкових зв’язків дослідити необхідність застосування знань учнів з математики у майбутній професійній діяльності.
  • Переконатися, що головне завдання математики у її прикладному спрямуванні.
  • Знайти можливе застосування вишивки у життєдіяльності людини.
  • Активізувати пізнавальну активність учнів.
  • Сприяти розвитку інтелектуальних, творчих, професійних здібностей.
  • Формувати вміння генерувати ідеї, працювати в групі, робити висновки і узагальнення.
  • Прищеплювати навички роботи з додатковими джерелами інформації, вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі.
  • З метою презентації проекту та створення публікації оволодіти комп’ютерною програмою Pablisher, PowerPoint.

Мотивація актуальності проекту.

Художник, скульптор, кулінар, кравець розв’язує цілий комплекс математичних задач, щоб створити справжні свої шедеври. Розглядаючи об’єкти архітектури, живопису, музичні твори, людське ціле, предмети живої і неживої природи ми постійно стикаємося з поняттям пропорції, масштабності, відношення величин, просторової побудови, симетрії. У давнину числам приписували магічний зміст. Найзагадковішим, найлегендарнішим, найчарівнішим серед них – симетрія, яка суттєво впливає на сучасне мислення. У людини не може виникнути ставлення до предмета, почуття, емоції, доки мозок не виконав «вимірювання», порівняння його предмета з чимось подібним, що є в пам’яті. Попереду іде математика, а тільки потім виникає почуття. Цю роботу мозок виконує миттєво, тому ми її не помічаємо і не усвідомлюємо, і нам здається, що почуття виникає одразу. Тому пояснити природні явища з точки зору математики, а саме – законів симетрії ми намагатимемося розкрити в своєму проекті.

Актуальність проекту.

Підготовка грамотних, високо кваліфікованих, визнаних на ринку праці робітників – одне з головних завдань освіти. Впровадження інноваційних технологій у складні виробничі процеси неможливе без базових знань з основ наук, зокрема математики. Тому вивчення предметів загальноосвітнього циклу тісно пов’язано із спецдисциплінами. Поряд з програмовим матеріалом з математики учнів слід озброїти і знаннями, отриманими з навколишнього світу. В основному проект сприяє формуванню креативної компетентності учнів, створює оптимальні умови для їх самореалізації, розкриття творчого потенціалу та допомагає в реалізації життєвих спостережень. Даний проект широко представляє використання симетрії в природі та професійній діяльності, пояснює ці процеси з точки зору математики.

Опис проекту.

У проекті «Геометрія української вишивки» дано означення симетрії, наведено її геометричну інтерпретацію, розглянуто приклади використання у життєвих ситуаціях, в природі, мистецтві, архітектурі, кулінарії, швейному виробництві. Життєві ситуації підтверджені математичними обґрунтуваннями. Основна ідея проекту полягає в розширенні пізнавальних інтересів учнів, розвитку їх творчої уяви, професійних навичок, вміння робити висновки, узагальнювати, пояснювати природні явища мовою математики.

Діяльність учнів.

Отримавши завдання, учні збирають інформацію про симетрію, як об’єкт математики, знаходять його застосування в різних галузях. Зібраний матеріал аналізують, систематизують, впорядковують. Створюють презентацію проекту «Геометрія української вишивки» у програмі Pablisher, розміщують проект на веб-сайті навчального закладу.

Очікуванні результати.

  • Підвищення інтересу до вивчення математики.
  • Розвиток пізнавальних інтересів учнів.
  • Вміння працювати на перспективу .
  • Вдосконалення естетичних смаків.
  • Поєднання духовних і життєвих інтересів.
  • Вміння пояснювати природні явища з точки зору математики.

Презентація проекту.

Як відомо, математика виникла з практичних потреб людини. Тому, де б ми не були, який би предмет не вивчали, в якій би галузі не працювали, скрізь потрібні знання математики.

Щоб максимально приблизити знання, уміння і навички наших учнів до використання цих знань у майбутній професійній діяльності, велика увага приділяється підбору прикладних задач, які взято з реального життя.

Ключовим питанням нашого проекту було з’ясувати, чи допомагає математика у нашому професійному становленні та розвитку пізнавальних інтересів?

Ми поставили перед собою завдання: дослідити необхідність застосування знань з математики у професійній діяльності, переконатися, що головне завдання математики у її прикладному спрямуванні.