№ п/п
|
Що потрібно зробити перед початком проекту?
|
Хто це зробить або допоможе зробити?
|
Коли це слід зробити?
|
-
|
Придбати/позичити необхідні пристрої, (камера, сканер, проектор, тощо)
|
Координатор
|
За тиждень
|
-
|
Зарезервувати час в комп’ютернім класі
|
ЗВР
|
За тиждень
|
-
|
Знайти та зібрати книги/диски DVD/компакт-диски, що будуть використовуватись у вашому Проекті
|
Бібліотекар
|
За 2 тижні
|
-
|
Встановити до папки Вибране закладки на сайти, які будуть використовуватися в проекті
|
Координатор
|
За тиждень
|
-
|
Провести додаткове заняття з класом
|
Координатор
|
За тиждень
|
-
|
Призначити спеціальний урочистий вечір для демонстрації закінчених учнівських робіт
|
ЗВР
|
За тиждень
|
-
|
Розмістити статтю у шкільній газеті
|
Учасники проекту
|
За 4 дні
|
-
|
Розіслати інформаційний бюлетень чи статтю, в якій розміщено інформацію про майбутній проект, батькам з проханням про допомогу
|
Учні-асистенти
|
За місяць
|
-
|
Запросити фахівців з даної теми для зустрічі з учасниками проекту
|
Координатор
|
За 2 дні
|
-
|
Запросити директора ліцею, заступника з НВР для ознайомлення з роботою учнів
|
Координатор
|
За 3 дні
|
-
|
Придбати/отримати матеріали та приладдя для практичної роботи
|
Координатор
|
За тиждень
|
-
|
Запросити батьків для допомоги
|
Координатор
|
За місяць
|
-
|
Розподілити час роботи на комп’ютерах
|
Координатор
|
За тиждень
|
-
|
Розмістити на веб-сервері в Інтернеті учительський веб-сайт для використання учнями протягом виконання проекту
|
Координатор
|
За тиждень
|
-
|
Визначити порядок зберігання учнівських файлів на шкільному комп’ютері та можливості доступу до них учнями
|
Координатор
|
За 2 тижні
|
-
|
Переконатися, що учні попередньо мають відповідні навички роботи з комп’ютером, та забезпечити можливості навчання тих, хто таких навичок не має
|
Координатор
|
За тиждень
|
-
|
Що потрібно зробити протягом проекту?
|
Хто це зробить або допоможе зробити?
|
Коли це слід зробити?
|
-
|
Ознайомити учнів з критеріями оцінювання їх роботи в проекті
|
Координатор
|
На першому етапі
|
-
|
Проглянути разом з учнями відібраний для проекту матеріал, надати рекомендації для подальшої роботи
|
Координатор
|
На першому етапі
|
-
|
Організувати самостійну роботу учнів в проекті
|
Координатор
|
На першому етапі
|
-
|
Обговорити з учнями майбутню форму подання результатів проекту
|
Координатор
|
На першому етапі
|
-
|
Запросити фахівців, батьків за кілька днів до того, як вони мають прийти до школи
|
Адміністрація
|
На першому етапі
|
-
|
Зробити фотографії учнів за роботою
|
Учні-асистенти
|
Впродовж проекту
|
-
|
Запросити директора школи, подивитися, як працюють учні
|
Координатор
|
На заключному етапі
|
-
|
Призначити учнівські конференції, присвячені проекту
|
ЗВР
|
На заключному етапі
|
-
|
Оцінити учнівські проекти
|
Координатор
|
На заключному етапі
|
-
|
Провести оцінювання проекту в цілому, отримати відгуки про те, наскільки вдалим він був (ваші власні висновки, висновки учнів, батьків).
|
Адміністрація
|
На заключному етапі
|
-
|
Що потрібно зробити по завершенні проекту?
|
Хто це зробить або допоможе зробити?
|
Коли це слід зробити?
|
-
|
Розіслати листи подяки фахівцям, батькам, що допомогли у реалізації проекту
|
Учні-асистенти
|
Впродовж трьох днів
|
-
|
Очистити, видалити вміст папки Вибране та видалити допоміжні файли на комп’ютері (комп’ютерах)
|
Координатор
|
За рік
|
-
|
Повернути обладнання, книги, приладдя
|
Координатор
|
За тиждень
|
-
|
Включити результати цього проекту в наступні уроки свого навчального предмету, для яких ці Ключове та Тематичні питання є також важливими
|
Координатор
|
За місяць
|
-
|
Вручити нагороди та відзнаки учням
|
Адміністрація
|
За 6 місяців
|
-
|
Подумати про наступний проект, в якому можна ефективно застосувати комп’ютерні технології
|
Координатор
|
За рік
|