Неділя
05.05.2024
04:57
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Спаський ліцей

НАКАЗ

02  червня 2016 року                 с. Спас                                        № 82 /01-04

     Про  виконання навчальних  програм

педагогами школи в 2015-2016 н.р

        Відповідно до наказу відділу освіти Рожнятівської РДА  наказу відділу освіти Рожнятівської РДА № 90 від 02.03 2016 року «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної  підсумкової атестації в загальноосвітніх закладах в 2015-2016 навчальному році» та виконання річного плану роботи школи адміністрацією школи була організована комплексна перевірка виконання навчальних програм вчителями школи.

         На контролі були:

  • відповідність навчальних планів, календарного планування, навчальних програм і записів у класних журналах;
  • проведення тематичного оцінювання, лабораторних, практичних та контрольних робіт, уроків розвитку зв’язного мовлення, позакласного читання, навчальних екскурсій;
  •   впровадження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів;
  •  об’єктивність семестрового та річного оцінювання навчальних досягнень учнів;

- дотримання вимог Інструкції з ведення журналу учнів 5-11 (12) класів загальноосвітніх навчальних закладів,  затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 03.06.2008 р. №496;

  •  Дотримання вимог до ведення класного журналу  в 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів (наказ Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015  № 412.
  • У процесі проведеної роботи встановлено, що вчителі працювали  за календарними планами з предметів, які розроблені на основі навчальних планів та програм, затверджених МОН України і рекомендованих для використання загальноосвітніми навчальними закладами у 2015-2016 н.р., змістовно та за практичним мінімумом тематичних і письмових робіт програми виконані всіма педагогами школи. Повне завершення  вивчення програмового матеріалу та виставлення учням річних оцінок з предметів навчального плану здійснено в 11 класах до 27 травня, в 5- 9, 10 класах до 27 травня 2016 року.

У зв’язку із особливостями цього навчального року, структура якого була визначена методичним листом МОН України від 22.05.2015 № 1/9-253 «Щодо організації навчально-виховного процесу у 2015-2016 навчальному році»,  виконання навчальних програм здійснювалося за рахунок ущільненого вивчення навчального матеріалу з використанням технології укрупненого структурування, самостійного опрацювання учнями оглядових тем, проведення інтегрованих уроків, використання резервних годин. Тематичні оцінювання навчальних досягнень учнів проводилися по темах або підтемах. При їх плануванні великі теми розбивали на логічно завершені за змістом підтеми, при цьому надаючи перевагу якісному підходу, а не кількісному. При виставленні  тематичних балів педагоги враховували виконання учнями обов'язкових практичних робіт, контрольних робіт, поточні оцінки учнів. Вчителі постійно підбирають та систематизують матеріали, різнорівневі завдання для проведення тестів, контрольних робіт, семінарських занять, заліків, самостійних робіт. Тематичні оцінювання з предметів відображені в класних журналах. Учителі фізики, хімії, біології, трудового навчання, фізичної культури, інформатики дотримуються вимоги щодо проведення інструктажів із техніки безпеки на початку семестрів і на кожному уроці лабораторної чи практичної роботи, про що робляться  записи в графі «Зміст уроку». 

Протягом 2015-2016 н. р. була організована кваліфікована заміна уроків учителів, які проходили курси підвищення кваліфікації при  Івано-Франківському ІППО.

При перевірці класних журналів було виявлено:

- в основному  відсутня диференціація домашніх завдань з предметів;

- вчителі фізичної культури не практикують вивчення теоретичного матеріалу і не оцінюють учнів за знання теорії, виконання ними домашніх завдань;

- з української мови в окремих вчителів відсутні види робіт: діалог, усний твір, усний переказ, результати за які виставляються шляхом накопичення балів;

 - не вчасно робляться записи замінених уроків учителями-предметниками;

- мають місце виправлення дат та змісту проведених уроків.

- вчителі допускають скорочення у записах змісту уроків, видів робіт, у графі «Зміст уроку» роблять записи  «Контрольна робота», не завжди записують теми і форми проведення контрольних робіт;

- не завжди після контрольних робіт проводиться аналіз їх виконання, про що свідчить відсутність відповідного запису у класних журналах.    

Виходячи з вищесказаного, та з метою усунення недоліків та упущень, виявлених в ході перевірки,

НАКАЗУЮ:

  1. Вважати роботу вчителів-предметників щодо виконання навчальних програм на достатньому рівні.
  2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Гуйван С.М.: 
     2.1. Ознайомити вчителів з наказом «Про виконання навчальних програм у 2015/2016 навчальному році» на нараді при директорі.
  3. Використовувати при виробничій необхідності  дистанційну форму проходження курсової підготовки вчителів.

       3.  Всім педагогічним працівникам школи:

             3.1.  У своїй роботі керуватися державними предметними програмами, інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України щодо вивчення шкільних дисциплін, Інструкцією з ведення класного журналу учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, вимогами до усного і писемного мовлення учнів та проведення письмових робіт і перевірки зошитів, орфографічним режимом, а також критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.

             3.2. Чітко дотримуватись графіків здачі шкільної документації відповідно до плану роботи школи.

4.  Вчителям, які мають класи з початковим та середнім рівнем навчальних досягнень учнів, ретельно   спланувати корекційну та індивідуальну роботу у 2015/2016 навчальному році для підвищення результативності та якості знань.

  1. Керівникам шкільних методичних підрозділів:
    6.1. розглянути на засіданні якість виконання програм та результативність  знань учнів з предметів;

6.2. забезпечити об’єктивність оцінювання знань і вмінь учнів.

6.3. у серпні місяці   виносити на затвердження  зміни в навчальній програмі для,  здійснення  календарно – тематичного  планування    ( кількість годин, тематичних, контрольних, практичних тощо).

  1. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Гуйван С.
     

 

Директор школи                                    Л .Стадник