Неділя
05.05.2024
06:33
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Спаський ліцей

     

Україна

СПАСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

  СПАСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

СПАСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Січових Стрільців, 61,  с. Спас, 77624 Тел.(03474) 34-1-55

E-mail: spasscool@gmail.com  КОД ЄДРПОУ 20561962


НАКАЗ

 

від  25 січня  2019 р.                      с. Спас                     №6/01 - 04

Про стан викладання та

рівень навчальних знань

учнів 1 – 4 класів з математики та

інформатики в ліцеї.

Згідно з планом роботи ліцею на 2018-2019 н. р. було вивчено стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з математики та інформатики.

З метою вивчення даного питання проведені контрольні роботи, перевірявся стан матеріально-технічного та програмно-методичного забезпечення.

За навчальним планом на вивчення  математики в 1-4 класах відведено таку  кількість годин, а саме:

Клас

Години за навчальним планом

Години на додаткове вивчення предмета

1 клас

4 години

-

2 клас

4 години

0,5 години

3 клас

4 години

0,5 години

4 клас

4 години

0,5 години

   Отже, кількість годин відповідає нормативним вимогам.  Для глибшого опанування предметом на належному рівні передбачено проведення додаткових занять. Згідно з варіативною складовою Робочого навального плану для 2-4 класів для учнів  передбачено 0,5 години для підсилення предмету.

Типові навчальні програми для 1 класів початкової школи затверджені Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року. Наші 1 класи вчаться за Типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом О. Я. Савченко.

    Викладання математики  в 2- 4 класах здійснюється за Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти І ступеня,затвердженою наказом МОН  від 20.04.2018 р. №407.

У 2018/2019  н. р. математику в 1-4 класах  викладають такі учителі:

ПІБ учителя

Пед. стаж

Кваліфікаційна

категорія

Тижневе навантаження

Клас, у якому викладає вчитель

Клецун Віра Іллівна

31

Спеціаліст вищої категорії,

старший учитель

18 год.

1 - А клас

Шикоряк Марія Ярославівна

35

Спеціаліст вищої категорії,

старший учитель

18 год.

1 - Б клас

Максимів Оксана Зеновіївна

2

Спеціаліст

12 год.

2 - А клас

Кузьмич Олександра Михайлівна

25

Спеціаліст вищої категорії

18 год.

2 – Б клас

Кузьмич Олександра Миколаївна

32

Спеціаліст вищої категорії,

старший учитель

18 год.

3 – А  клас

  

Дубровна Світлана Михайлівна

23

Спеціаліст вищої категорії,

старший учитель

19 год.

3 – Б клас

Гуйван Людмила Михайлівна

26

Спеціаліст вищої категорії,

старший учитель

18 год.

4 – А клас

Самійло Зіна Василівна

29

Спеціаліст вищої категорії,

старший учитель

18 год.

4 – Б клас

Дикун Мар’яна Теодорівна

25

Спеціаліст вищої категорії,

старший учитель

22,5 год.

1-3 кл.

    Аналіз  кадрового забезпечення початкової школи показав,  що в основному працюють, крім учителя 2 – А класу (Максимів О.З.),  висококваліфіковані вчителі, які мають великий стаж педагогічної роботи, організовують навчальний процес на високому та достатньому рівнях.

Аналіз результатів вивчення стану викладання свідчить про те, що всі  вчителі володіють основними нормативними документами, програмовими

вимогами, методичними рекомендаціями щодо викладання предмета та  критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів.

У підготовці до уроків учителі  використовують методичні посібники, таблиці, фахові журнали та газети, власні ноутбуки. Календарно-тематичне планування  ведеться згідно з вимогами чинних програм. Кількість уроків за навчальним планом відповідає фактично проведеним, про що свідчать записи у класних журналах.  В системі ведеться поточний і тематичний облік навчальних досягнень учнів 3-4 класів, згідно з календарним плануванням проводяться контрольні роботи.

Відвідані уроки показали, що вчителі  знають методику проведення уроків математики, всі вони основну увагу акцентують на використання сучасних педагогічних технологій в удосконаленні обчислювальних  навичок молодших школярів. Види діяльності на уроках обираються педагогами з

урахуванням мети і завдань, вікових особливостей та інтересів учнів. Учителі  максимально використовують навчальні, виховні й розвивальні можливості текстових задач, залучають активні форми, методи й засоби навчання, що ґрунтуються на організації диференційованої та самостійної роботи учнів. У процесі вивчення математики вчителі формують в учнів предметну математичну компетентність, загальнонавчальні вміння, культуру мовлення, чіткість і точність думки.

Переважна більшість учителів на уроках демонстрували застосування інтерактивних методів навчання та комп’ютерних технологій.                                                                           

  Вчителі намагаються  відмовитися від практики механічного заучування  навчального матеріалу, а натомість використовувати способи поступового запам’ятовування  у процесі роботи. Для цього вчителі 1-го класу організовують роботу з таблицею складу чисел в межах 10, учителі 2-4 класів -  з таблицею множення, які будуть в кожного учня до того часу, доки не відбудеться практичне засвоєння її змісту, крім того вчителі   організовують на своїх уроках роботу з пам’ятками « Як знайти невідомий доданок» і т. д.

     Перевірка навчальних досягнень із математики проводилася за тематичним оцінюванням та  у формі контрольної роботи серед учнів 3- 4 класів.

    Основними об’єктами контролю були: рівень сформованості обчислювальних навичок учнів, вміння розв’язувати задачі, виконувати дії множення, ділення, порядок виконання арифметичних дій, розв’язування  рівнянь.     

Результати контрольних робіт відображені в додатку № 1.

Рівень навчальних досягнень учнів з математики за І семестр відображені в додатку № 2.

Виходячи з вищезазначеного

НАКАЗУЮ:

  1. Вважати рівень стану викладання математики та інформатики в початкових класах в  - достатній.

2. Спрямувати роботу вчителів початкових класів на реалізацію завдань, поставлених концепцією нової української школи.      Постійно                                                              

3. Вчителям початкових класів :

3.1. Розробити комплекс заходів, для учнів, які виявляють особливі успіхи у вивченні математики і інформатики, з метою залучення їх до участі в  конкурсах.    Протягом року

3.2. Максимально враховувати  здібності, потреби та інтереси  кожної дитини, на практиці реалізовувати  принцип дитиноцентризму       Протягом року

3.3. Презентувати свій досвід роботи методом створення блогів.         Протягом року                                                                                                                      

3.4. Продовжувати роботу по вдосконаленню матеріально-технічної бази , наповнення їх дидактичним матеріалом.     Постійно                

3.5. На засіданні методичного об’єднання вчителів початкових класів обговорити питання щодо проведення ДПА в початкових класах.     До 29.04.2019 р.

3.6 Запланувати  проведення семінарів-практикумів, теоретичних семінарів для  вчителів початкових класів та учителів-предметників з метою створення умов для ефективного та комфортного переходу дітей із початкової школи у середню, збереження цілісності у змісті предмету та його викладанні.      До 24.05 2019 р.                               

4. Контроль за виконання наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Горан О.В.


 

Директор ліцею             Л. Стадник

 

З наказом ознайомлені:  ______О.Горан __________ М.Шикоряк

                                     ______В.Клецун __________О.Максимів                            

                                   _____   О.Кузьмич           ________О. Кузьмич

                                           _____С. Дубровна _________Л. Гуйван

                                           _____З.Самійло _________М.Дикун