Субота
04.05.2024
23:21
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Спаський ліцей

Навчально-методичне забезпечення кабінету

5. 1. У кабінеті додаткового до матеріальних об’єктів забезпечення навчально-виховного процессу, визначенних у пп.. 4.4-4.16, зберігаються і використовуються:

- паспорт кабінету, оформлений і затверджений у порядку, передбаченному в ДСанПін 5.5.6.009-98;

- навчальні програми з основ інформатики і обчислювальної техніки та інших навчальних дисциплін галузі «технології», заняття з яких проводяться у кабінеті, відповідні підручники (навчальні посібники), предметні науково-методичні і науково-популярні журнали;

- матеріали педагогічного досвіду, розробки уроків та позаурочних заходів;

- інструкції дол. Лабораторних і практичних робіт, інструкції до програмних засобів та систем програмування тощо;

- інструкції з безпеки життєдіяльності (відповідно до Правил безпеки під час навчання в кабінетах інформатики).

5.2. З метою забезпечення збереження та  ефективного використання навчально-методич­них матеріалів у навчально-виховному процесі, ведеться книга обліку стану навчально-мето­дичного забезпечення кабінету у відповідності до форми, поданої у додатку. Облік може вес­тись у формі електронної бази даних з обов'яз­ковим періодичним (у міру заповнення) резер­вуванням на знімному носії та створенням паперових копій.

5.3. Місця зберігання навчальних матері­альних об'єктів нумеруються і помічаються відповідними написами їх назв, які заносять­ся до інвентарної книги та наносяться на етикетки.

5.4. Оформлення кабінету складається з на­вчально-методичних експозицій змінного та постійного характеру.

5.5. Постійно в кабінеті демонструються:

• державна символіка, портрети видатних учених галузі;

• стенд з правилами поведінки учнів у кабінеті, розкладом роботи кабінету, правилами безпеки життєдіяльності , правилами протипожежної безпеки та правилами безпеки життєдіяльності учнів як учасників дорожнього руху (парвилами поведінки учнів на вулиці).

  • стенд, на якому викладено права і обов’язки учнів, структуру та склад органів самоврядування;
  • стенд або кількість плакатів, на яких подано основні етапи розвитку галузі з обов’язковим виділенням здобутків української науки і техніки.

5.6. Для створення належної робочої обста­новки та як складові навчально-виховного се­редовища в кабінеті розміщують у вигляді плакатів ї таблиць довідкові матеріали, переліки  основних клавіатурних командних комбінацій тощо.

Зокрема, у кабінетах,обладнаних ЛОМ, доцїльно розмісти схему ЛОМ кабінету і ЛОМ навчального закладу, на яких указати електронні адреси та вміст ресурсів (електронних версій протоколів лабораторних робіт, довідко­вих матеріалів тощо), правила звернення до  ресурсів мережі.

У секційних шафах, вітринах з навчальною  метою демонструються зразки апаратних складових  обчислювальних систем.

5.7. Для короткочасного експозиціювання навчально-методичних посібників та робіт учнів використовуються стенди невеликого роз­міру, які розміїщують на бічній стіні (стінах). Демонструються матеріали до тем, що вивчаються, матеріали про вчених, матеріали про новітні розробки у галузі інформаїцйно-комунікаційних технологій, результати експерементальної і дослідницької роботи учнів, кращі ро­боти учнів тощо. Матеріали експозиції зміню­ються новими під час переходу до вивчення нової теми.

5.8. Розподіл та збереження засобів навчан­ня і навчального обладнання здійснюється у відповідності до навчальної програми за розді­лами, темами і класами, відповідно до класифікаційних груп у кабінеті, лаборантському приміщенні у секціях меблів спеціального при­значення.