№ з/п
|
Алгоритми та програми
|
Дата пров. уроку
|
17
|
Поняття моделі. Поняття предметної галузі.
|
|
18
|
Типи моделей.
|
|
19
|
Етапи побудови інформаційної моделі.
|
|
20
|
Побудова інформаційних моделей
|
|
21
|
Поняття алгоритму. Базові структури алгоритму
|
|
22
|
Поняття змінної та її значення.
|
|
23
|
Арифметичні операції та вирази.
|
|
24
|
Розробка діалогових програм.
|
|
25
|
Розробка проектів з повторенням зі змінними.
|
|
26
|
Створення моделей для розв’язування задач.
|
|
27
|
Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта.
|
|
28
|
Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів.
|
|
29
|
Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами.
|
|
30
|
Програмування випадкових процесів.
|
|
31
|
Створення ігрового проекту.
|
|
32
|
Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.
|
|
33
|
Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту.
|
|
34
|
Презентація та оцінювання проектів.
|
|
35
|
Підсумкове повторення та оцінювання.
|
|