№ з/п
|
Дата 11 А
|
Тема уроку
|
Дата 11 Б
|
Тема 1. Інформаційні технології в навчанні (9 годин)
|
1
|
|
Інструктування з безпеки життєдіяльності та поведінки в компютерному класі. Поняття об’єкта і моделі. Типи моделей.
|
|
2
|
|
Практична робота № 1. Побудова інформаційної моделі.
|
|
3
|
|
Поняття алгоритму. Базові структури алгоритмів
|
|
4
|
|
Етапи розв’язування задач за допомогою комп’ютера.
|
|
5
|
|
Поняття мови програмування
|
|
6
|
|
Вхідні дані та результати, їх взаємозв’язок
|
|
7
|
|
Слідування, розгалуження, повторення у мові програмування.
|
|
8
|
|
Практична робота № 2. Створення й виконання алгоритмів
|
|
9
|
|
Контрольна робота.
|
|
Тема 2. Системи опрацювання табличних даних (11 годин)
|
10
|
|
Поняття електронної таблиці. Засоби опрацювання ЕТ.
|
|
11
|
|
Практична робота №3. Уведення даних і форматуваннятаблиць у середовищі табличного процесора.
|
|
12
|
|
Використання формул. Абсолютні, відносні та мішані посилання на коміркиі діапазони комірок.
|
|
13
|
|
Практична робота № 4. Використання формул в електронних таблицях.
|
|
14
|
|
Практична робота № 5. Побудова діаграм.
|
|
15
|
|
Призначення й використання основних математичних, статистичних функцій табличного процесора
|
|
16
|
|
Призначення й використання основних логічних функцій табличного процесора (ТП)
|
|