Планування реалізації проекту
№ п/п |
Що потрібно зробити перед початком проекту? |
Хто це зробить або допоможе зробити? |
Коли це слід зробити? |
|
Придбати/позичити необхідні пристрої, (камера, сканер, проектор, тощо) |
Координатор |
За тиждень |
|
Зарезервувати час в комп’ютернім класі |
ЗВР |
За тиждень |
|
Знайти та зібрати книги/диски DVD/компакт-диски, що будуть використовуватись у вашому Проекті |
Бібліотекар |
За 2 тижні |
|
Встановити до папки Вибране закладки на сайти, які будуть використовуватися в проекті |
Координатор |
За тиждень |
|
Провести додаткове заняття з класом |
Координатор |
За тиждень |
|
Призначити спеціальний урочистий вечір для демонстрації закінчених учнівських робіт |
ЗВР |
За тиждень |
|
Розмістити статтю у шкільній газеті |
Учасники проекту |
За 4 дні |
|
Розіслати інформаційний бюлетень чи статтю, в якій розміщено інформацію про майбутній проект, батькам з проханням про допомогу |
Учні-асистенти |
За місяць |
|
Запросити фахівців з даної теми для зустрічі з учасниками проекту |
Координатор |
За 2 дні |
|
Запросити директора ліцею, заступника з НВР для ознайомлення з роботою учнів |
Координатор |
За 3 дні |
|
Придбати/отримати матеріали та приладдя для практичної роботи |
Координатор |
За тиждень |
|
Запросити батьків для допомоги |
Координатор |
За місяць |
|
Розподілити час роботи на комп’ютерах |
Координатор |
За тиждень |
|
Розмістити на веб-сервері в Інтернеті учительський веб-сайт для використання учнями протягом виконання проекту |
Координатор |
За тиждень |
|
Визначити порядок зберігання учнівських файлів на шкільному комп’ютері та можливості доступу до них учнями |
Координатор |
За 2 тижні |
|
Переконатися, що учні попередньо мають відповідні навички роботи з комп’ютером, та забезпечити можливості навчання тих, хто таких навичок не має |
Координатор |
За тиждень |
|
Що потрібно зробити протягом проекту? |
Хто це зробить або допоможе зробити? |
Коли це слід зробити? |
|
Ознайомити учнів з критеріями оцінювання їх роботи в проекті |
Координатор |
На першому етапі |
|
Проглянути разом з учнями відібраний для проекту матеріал, надати рекомендації для подальшої роботи |
Координатор |
На першому етапі |
|
Організувати самостійну роботу учнів в проекті |
Координатор |
На першому етапі |
|
Обговорити з учнями майбутню форму подання результатів проекту |
Координатор |
На першому етапі |
|
Запросити фахівців, батьків за кілька днів до того, як вони мають прийти до школи |
Адміністрація |
На першому етапі |
|
Зробити фотографії учнів за роботою |
Учні-асистенти |
Впродовж проекту |
|
Запросити директора школи, подивитися, як працюють учні |
Координатор |
На заключному етапі |
|
Призначити учнівські конференції, присвячені проекту |
ЗВР |
На заключному етапі |
|
Оцінити учнівські проекти |
Координатор |
На заключному етапі |
|
Провести оцінювання проекту в цілому, отримати відгуки про те, наскільки вдалим він був (ваші власні висновки, висновки учнів, батьків). |
Адміністрація |
На заключному етапі |
|
Що потрібно зробити по завершенні проекту? |
Хто це зробить або допоможе зробити? |
Коли це слід зробити? |
|
Розіслати листи подяки фахівцям, батькам, що допомогли у реалізації проекту |
Учні-асистенти |
Впродовж трьох днів |
|
Очистити, видалити вміст папки Вибране та видалити допоміжні файли на комп’ютері (комп’ютерах) |
Координатор |
За рік |
|
Повернути обладнання, книги, приладдя |
Координатор |
За тиждень |
|
Включити результати цього проекту в наступні уроки свого навчального предмету, для яких ці Ключове та Тематичні питання є також важливими |
Координатор |
За місяць |
|
Вручити нагороди та відзнаки учням |
Адміністрація |
За 6 місяців |
|
Подумати про наступний проект, в якому можна ефективно застосувати комп’ютерні технології |
Координатор |
За рік |